Börjat skolan

jag började skolan nu i måndags, det var himmla roligt och jag har lärt känna många utav mina nya klasskompisar då vi spelade brännboll på kvällen och sedan gick till vaxblekargården på kvällen:)

och i onsdags så började vi med våran första kurs i photoshop. vi fick typ världens svåraste första uppgift, vi skulle frilägga hår. -_-". vi skulle frilägga tjejen på bilden vi fick och en flaska somvi sedan skulle lägga in på en viss bakgrunds färg och för att få bra betyg så skulleman inte kunna avgöra att hon var på en annan bakgrund från början. Det var en riktig utmaning måste jag säga, men nu är jag äntligen klar och ganska nöjd (det kommer en bild senare)och i torsdags fick vi en ny uppgift, klona. vi fick en bild på ett litet bergsområde i norge som våran lärare hade tagit och så skulle vi brädda bilden och sedan klona ut bilden så som vi trodde att det skulle sett ut om bilden varit bredare och så de såklart att se realistiskt ut:) den va gasnak enkel och rolig att göra:)

Så vad tycks?


kloning

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0