sista festen med tvåorna

Igår va det fest för Tvåorna som ska ut på praktik nästa vecka och inte kommer tillbaka förens i vår. började med förfest hemma hos min och tjim, vi var 10 st typ(liten lägenhet) o sen vid 21.30 nått skulle vi till "huvud festen". jag, Tjim, Fredreik, Simon och Carl gick och köpte 1 pizza som vi delade på, det måste ha varit den godaste pizzan jag ätit på evigheter! dock stngde de pizzerian så vi satt och åt pizza på trottoaren>_<

Sen va det fest och jag fick min första fyllehicka:P det va jobbigt och roligt på samma gång, man kunde inte prata med folk för man hickade så mycket>_<

...

och nu sitter jag med solbrillor och försöker äta lite... har aldrig blivit bakfull innan.. fy fan säger jag bara.. men det är ju mitt egna fel, så jag ska la inte klaga.. dock har jag spytt halva dan och har inte haft ngn mat i magen.. det har vit hemskt.. men nu börjar jag må bättre iaf, ska nog köpa n¨tt och äta snart.. jag kände att jag inte ville ha vegetarisk spagetti och köttfärssås...

som sagt, nu ska jag äta^^ byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0