länge sedan

nu var det ett tag sen jag skrev här, men det beror på att jag inte hunnit och orat, för skolan har tagit upp en massa platts... men nu är kursen slut så nu kan jag andas ut i några dagar:)

Här är alla mina skoluppgifter
295692-17
Uppgift 1 skulle vi frilägga hennes hår och lägga in henne mot en ny bakgrund

image17
Uppgift 3 så skulle vi gå ut i eksjö ta ett kort som vi sedan skulle matcha färger och ljus så mycket vi kunde så den blev så likt den översta bilden(tagen från filmen From hell)

295692-18
uppgift 4 var att vi skulle göra tiles, vi gör en liten ruta med sten som man ska kunna kopiera och sedan kunna lägga ovanför eller brevid och det ska se så neotralt ut som möjligt, om man ville kunde man även göra en grästile som man även skulle kunna snurra på så att den matchade alla sidor... men jag hann inte och det blev inget bra när jag gjorde det.

295692-19
uppgift 5
vi skulel göra 5 st penslar  från tre betong bilder och sedan skulle vi göra en helt ny egen betong liknande bild... så här blev min...

295692-20
Uppgift 6
vi skulel ta ett kort på huset som är med i bilden och sedan lägga in ny förgrund, vatten gräs osv man skulel även byta ut ny himmel.  Fick inte G, så jag ska göra om den i helgen.


295692-21
Uppgift 7 vi ska  använda filter i photoshop och göra en konstnärlig bild utav bilden med de två asiatiska tjejerna på. jag valde att göra min såhär, vilket alla gillade utan läraren till en början, men sedan verkade han ändra sig..

295692-24
295692-22
Uppgift 8
rensa upp bilden från skräp och sedan gör den in till en natt bild och lägg till World trade center
vet inte vad jag ska säga mer om denna mer än att den tog för bannat lång tid att göra

295692-23
sista uppgiften, 9
compa pass, vi fick massa pass på ett kök och så skulle vi lägga ihop och ändra färger och sånt så den blev "realistisk"


Dagens fråga: Vad sysslar du med? jobb, plugg, arbetslös?

Kommentarer
Postat av: Linn

Coola grejer!
Gillar den när du skulle matcha färger. Gillar den sista oxå, ser jädrigt realistiskt.
Dagens fråga:
Jag är för närvarande arbetslös och söker jobb. :(

2007-09-20 @ 23:32:55
URL: http://www.livejournal.com/users/noyo88


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0