Huvudvärk och strul

Lite uppdatering på min bild, nu har han snart ett ansikte och bältet är nästan helt.
För er som inte har listat ut vem det ska vara så är det Orlando Bloom/Will turner
image215
Sitter och målar och lyssnar på Keep holding on.
Har fått sån hilmma huvudvärk och rygg ont. jag hoppas att går lver snart för jag tog en tablett för typ en timme sen.
Dessutom har jag fått reda på utav robin & Jacob att sebbes pass som han har renderat är renderat ur flera olika vinklar, vilket det inte ska va. Robin är snäll och hjälper mig att fixa upp de med sebbe ikväll så att Jacob kan få börja compa ihop allt.


Igår/Inatt så jobbade jag lite åt Tjim, ska visa sen vad jag har gjort.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0