Måndag

image120har varit i skolan en stund och haft möte med kåren, vi kom fram till ett datum då vi skulle ha maskeraden. det kommer nog bli roligt.

I kväll ska jag o simon kolla på två filmer så det kommer att komma upp betyg här sen för er som gillar film:)

innan de så ska jag o Tjim ner på stan och lämna in Tjims tatuering som han vill ha, så att han får reda på hur mycket den kommer att kosta och när han kan få göra den:) Vi ska även till djuraffären och fråga om de har några akvraie fiskar som äter sniglar & så ska vi köpa hundmat till Lakrits, just nu äter hon valpfoder för medium hundar men jag tror vi ska gå över till valfoder för små hundar istället då jag tror att hon inte kommer bli stor som en medium hund. sist jag vägde henne så vägde hon 7kg. och medium hundar börjar från 10 kg.


Vilken mat äter din hund eller katt? och hur stora är dom?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0