nya kläder

haha, idag vaknade jag av tt det ringde på dörren och min fösta tanke va att det va Tjim som kom hem från skolan och inte hade nyckel eller nått så jag kollar klockan o den är 5 i 12(trodde jag men den va 11.00) så jag rusar till dören i bara t-shirt och troser och kollar ut genom hålet o ser någon stå där, ag trodde de såklart var Tjim så jag öppnade och tog tag i lakrits så hon inte skulle springa ut å så märker jag att det va brevbäraren som stod där XD där står jag helt nyvaken och förvirrad och får iaf ut mig ett hej. han sa att han hade råkat lägga in fel brev i våran brevlåda och att han hade ett paket till mig så vi bytte brev och sen gick jag in o kollade va det va jag fick. mina nya jeans som jag köpte på tradera! dom satt jätte bra och är hur fina som hälls.. komme rinte vilja klippa sånder dem till maskeraden så jag ska ta mina egna gammla jeans istället:P

och nu sitter jag på tradera och kollar in massa kläder jag vill ha, de finns så mycket snyggt! synd att man är student och fattig:( få se om jag kan köpa de jag vill ha.


Kram på er alla som läser!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0