Fest och airsoft

Igår spelade vi airsoft igen, dock va det inte lika kul då vi inte hade lika mycket leksaker som vi brukar ha så jag spelade med en pistol vilket inte va liteka roligt, sen började det dessutom att regna.

Sen på kvällen blev det fest hemma hos min och Tjim, det slutade med att vi va runt en 10-12 st, ungefär alla som har sommarkurs och är kvar i eksjö :P

Tjim piercade sig i läppen på festen med.. dock inte med mening.
Han skulle öppna en vinflaska och vi hittade inte korköppnaren, har ingen aning om vart den kan vara.
iaf han tog en stor skruv och skruvade ner den i korken och tog en tång och drog för att få upp den, det funkade inte så bra utan slutade med att han rycker upp skruven och pga att han tar i så mycket så flyger han upp med tången och skruven rakt upp i läppen så det blev ett stort hål raktigenom. tur att han inte slog ut en tand eller fick den i ögat, det kunde ha slutat värre.
Sen drog alla hem vid 2. Det blev en kort men trevlig fest.


Glöm inte att kolla in mina saker jag säljer. Det finns armband och det finns grytunderlägg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0