Gratis är gott

Idag blev jag tippsad om Gratismode.se
Sidan liknar Gratisbio som många säkert har hört talas om vilket är en toppen sida.

Dock tycker jag att det är mycket lättare att få ihop poäng på Gratismode ska växla in mina poäng mot något idag eller imorgon:)

Man får tex poäng när man besöker en hemsida, man får poäng för att värva folk, man får poäng genom att skriva om det på tex bilddagboken etc ^_^

De grejer man kan växla sina poäng emot är Trisslotter, Biobiljetter och pressentkort från 300 kr till 1000 kr!
presentkortet får man välja vart det ska gå till då de sammarbetar med PresentkortTorget.se

Om du Blir medlem genom mig får du börja med 50 poäng vilket gör det enklare att få högre poäng!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0