Kalas helg!

I helgen har det både varit kalas och det har varit en kalashelg:D

Såhär låg de till...
Min bror fyller 26 den 3 aug
Min kille fyller 22 den 11 aug
Jag  fyller 21 den 27 sug
och till sist min systers kille som fyller i början på Sep.

Vi samlade alla mina syskon och allas respektive och mina föräldrar. sen drog vi till Vroom gokart som ligger på Torsvik, utanför Jönköping. där fick vi åka runt 25-30 varv på utomhusbanan. det va asroligt! även om jag inte vann;D för det gjorde Chrille o två kom min syster, Sara, trea blev min bror, Emil.





När vi hade åkt gokart åkte vi ut till mina föräldrars sommarstuga där grillade jättegoda(!!) biffar och hade lite paket utdelning till alla. Jag fick två örngott, LED dusch munstycke(se nedan), en ritbräda och två rubiks kubar en 2x2x2 och en vanlig 3x3x3. senare under kvällen tog jag tiden på hur fort jag kunde lösa 3x3x3an på. 2 min och 26 sek :D det va mycket snabbare än vad jag trodde:P

Under kvällen spelade vi Samurai, ett brädspel som Chrille fick i pressent. man skulle plasera ut brickor runt städer, på en karta, för att få så mycket hjälmar, risfällt och budda(or?). den som hade flest av två sorter van spelet. det låter kanske inte så skoj men de va de:D

Här är örngotten jag fick, man kan vända på den så är den andra bilden där också:)

Duschmunstycket jag fick drivs utav vattnet och när vattentemperaturen är lägre än 32°C lyser munstycket i grönt, när den är 33-41°C lyser det i blått och när den är 42-45°C lyser det i rött. Om temperaturen överstiger 46°C blinkar munstycket i rött! Standardkoppling.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0