3 D b i o



I lördags var det tänkt att jag, Tjim och simon skulle gå på UP i så kallad  3D. Hur en redan 3D film blir mer 3D är lite roligt. kan man inte kalla de något annat? :/

Anyway Frida bjöd ju med mig till Muse  i lördags så bion blev uppskjuten till söndag. Så vi promenerade ner till hötorget och hämtade ut våra biljetter. Jag betalade hela min biljett med en biljett ifrån Gratis Bio. så tackar och bockar för en helt underbar filmkväll. Jag rekomenderar varmt att gå på en sk. 3D film. det är en upplevelse i sig.

UP får 5 av 5 i betyg, den var mycket bra och specielt i 3D.

Nu är jag helt pepp på att Avatar ska komma. den verkar bli så himla cool. Den ska också visas i 3D.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0