E d W e s t w i c k & R o b e r t P a t t i n s o n

 

Jag vet inte om jag har sagt de innan i bloggen men jag är helt fast i både gossip girl och Twilight träsket. och det vimlar ju med snygga pojkar i båda serierna;D

Min absoluta favorit är Chuck Bass ifrån Gossip girl. han är så jävla sexig och söt. Hans karaktär är helt ok men han verkar så jäkla mycket bättre off stage. De är ju synd att han inte är singel då hade man drömt om honom mer kanske:P  Robert Pattinson är ju inte helt fel heller o inget gör det sämre att båda är britter. mums lixom ;)

 

Jaja, ha en fortsatt trevlig kväll och njut utav alla ögongodisar som finns där ute. ingen tar skada utav att man bara kollar:)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0