Lost

image7Äntligen så fick jag hem hela sesong 3 utav Lost! jag har inte orkat följa på tv så jag införskaffade mig sesongenm nu istället. igår kollade jag och tjim på 9 avsnitt och efter de var man ganska seg i huvet pluss att solen höll på att gå upp igen >_<

Idag ska jag ut på en lång promenad med lakrits medans Tjim jobbar, för man måste ju passa på att vara ute i solen när man kan. jag ska nog köpa en såndär hård badboll till Lakrits som hon kan jaga lite, hon behöver röra på sig precis som jag.

ikväll kommer det bli lost maraton igen, det är spännande och vill gärna börja kolla nu men jag vill inte missa det fina vädret!

Jag läste på aftonbladet om badplattser i svergie, att det tydligen är vanligt med bakterier i vattnet som gör dig magsjuk. jag skulle nog skippa att bada på en sådan badplatts om jag visste att det är så smuttsigt.

Dagens Fråga: har du badat ute i år? bryr du dig om hur rent vattnet är när du badar utomhus, varför eller varför inte?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0