Myggbett

virserumsmarknadFy f*n va mygg det finns här i världen, det känns som om alla vill äta upp mig :'(
Jag och Tjim har varit i Virserum och gått på marknad nästan hela helgen.
Det har varit suppermysigt, man går bland alla marknads stånd med lakrits i famnen och håller tjim i handen, det kan knappast bli bättre <3 På kvällen har vi krypit ner framför TV:n framför filmerna som vi köpte på marknaden, 5 för 200 kr! vi inhandlade The triangel, RV, pulse(den amerikanska versionen), Silent hill och Spirited away.

Igår va de så himmla fint väder, sent på dan sen hade jag fått bruna axlar med vita sträck från BHn >_<, men innan jag brände mig så var Tjim, Jonas och jag ute i skogen. Jag kollade på när de test skjöt Jonas nya gevär på lerduvor, det var skoj för jag har inte varit med när någon har skjutit med ett jakt vapen innan.

Nu ska jag till Hemköp och möta Tjim

Dagens fråga: Vad tycker du om jakt? är det rätt eller fel?

Kommentarer
Postat av: Tjim

Ett djur som har fått leva hela sitt liv i det fria har ju fått leva det bästa livet, så jakt tycker jag är det bästa sättet att få god och riktig ekologisk mat på bordet.
Vi var verkligen på marknaden hela helgen, typ... konstant :P puss!

2007-08-05 @ 21:36:13


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0