Slöhög

Idag har varit en slö dag, jag och Tjim spelade lite i sängen sen har vi mer eller mindre bara slöat vid datorn. Vi kollade på några avsnitt utav FLCL också, en serie man borde ha sett om man gillar anime. sen har jag hängt på youtube och Tjim har modelerat.

Dessutom har jag gjort om designen lite på denna bloggen, den började med att ha en randig bakgrund och rosa hyperlänkar och bilder på kläder längst upp på sidan.. det tog ett tag innan jag listade ut hur jag skulle ändra på allt, för jag hittade inte rätt html kod, men det löste ju sig till slut som ni kan se:)

Vad tycker du om desigenen som jag har nu?

Kommentarer
Postat av: Tjim

Jag modellerade canti från flcl, det har varit en fin dagt :) älskar dig! puss

2007-07-26 @ 23:58:34
Postat av: Therese

Jag tycker den är snygg å stil ren :D enkelt men snyggt ^^ keep it that way ;)
massa kramar för den första kommentaren!! <3

2007-07-27 @ 14:40:28
URL: http://tuff-lan.deviantart.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0