Orbi trek elite

Idag så ringde de från posten och frågade när vi kunde ta emot vårat paket, tyvär kan vi inte köa ut det föräns på fredag. men ser framemot att kunna hämta den snart^^

om ni undrar har jag o min kille köpt en tränings maskin som, jag som många andra som har svårt att zappa förbi TV-shop kanalen och fasnar för massa skit.. dock läste jag vad folk hade sagt om den på deras hemsida och den verkar funka bra, så vi tänkte sattsa på den o se om det är nått o ha^^

jag kommer skriva vad jag tycker och hur det har gått för oss sen när vi har använt den ett tag, om ni är sugna på att veta:)

här kan ni läsa mer om den.


Edit: hämtade ut den nyss, tog ett tag att få ihop den med det gick:)
så nu kör vi på förfullt

Dagens fråga: har du köpt något från Tvins? va du nöjd med köpet? har du funderat på att köpa något utav dem, isf vad?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0