Akvarie

Igår så köpte jag och min älskling ett större akvarie, vi köpte även lite fler fiskar och en räka ^__^
och idag fick vi två nya guppy yngel, så nu har vi tre små firrar som simmar omkring:)

igår var det även tvättdag, vilket inte va det roligast, jag hatar att plocka in tvätten i gaderoben men jag älskar kläder:P dålig kombination-_-"

jag ska fota min akvarie så fort jag kan så kommer jag posta bilderna här:)

Edit: det ploppar fram fler och fler yngel nu, så nu har vi 5 stycken:D
Edit: ikväll blev det sushi, 4 avokado, 1 lax och 7 vegetariska rullar...  synd att dom hade såndan dålig avokado:( den vart senhård, inte alls mogen. dåligt att dom ger än dåliga bitar:( annars är deras sushi på Tokyo bäst *tummen upp*

Dagens fråga: Har du ett akvarie? vad har du för fisakar isf?

Kommentarer
Postat av: Anonym

fem små söta! :)

2007-10-02 @ 16:37:07
Postat av: Victoria

Kom in på din sida av en slump.
Vi har 5 akvarier :D
95Liter - Dvärggurami, pakistanbotior, 2 ancistrusmalar och 5 Glödbandstetror.
105liter - Platys, Guppys, Polkadotbotior, Siamesiska algätare, 1 Ancistrusmal, Svarta fantomtetror.
180liter - Kardinaltetror, Svarta Neontetror,
Zebrabotior, 3 Guldancistrus, Platys..
32liter - Tomt just nu. Yngelkar annars..
22liter - 2 Amanoräkor och 4 Körsbärsräkor.
Finns bilder på allt typ på blogglänken :)

2007-10-03 @ 23:46:48
URL: http://vickans-akvarieblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0