Veckan som gått

Nu har jag inte uppdaterat min blogg på evigheter typ.

Jag och tjim tog en sväng till tokyo i måndags. jag klämde i mig 10 st vegetariska bitar sishi (så gott!) medans tjim åt någon kött rätt:P
image221

ikväll ska vi dit igen för de som jobbar där sa att de skulle starta med kvälls buffé från och med i dag. och vi är ganska bra vänner med dem så vi tänkte hälsa på och äta ngt gott^^
image220


vi tvättade lite i veckan bla våran soffklädsel.
Lakrits Älskar att stå på soffan och kolla ut genom fönstret, vilket inte va det lättaste när vi hade tagit bort lite soffkuddar;D




Här är lite sneek peek på våran film vi gör i skolan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0