Buzzador

Fick två nya erbjudande utav Buzzador. Det första är att jag ska testa lite reklam från sidan MyDemand. På mydemand så får man välja vad man vill få för reklam, om du tillexempel vill ha lite kya kläder så väljer du att det är det du vill ha reklam erbjudande om, eller om du ska köpa en ny bil, dator eller inredning så väljer du helt enkelt det. Du får även välja vilken mail den ska skickas till och hur många gånger i veckan och på vilken tid på dygnet som du vill få den.

Så här beskriver mydeamand sig själva....


"Ingen tycker om att bli påtvingad reklam. Men MyDemand.se tror att de flesta vill ha reklam när de funderar på att köpa något särskilt. Helt enkelt att man vill ha information och erbjudanden om produkter och tjänster man är intresserad av. På MyDemand.se är det du som konsument som anger vad du vill ha reklam om. Det kan vara att löpande få veckoerbjudanden från din lokala livsmedelsbutik, få hjälp att hitta den bästa resan eller rätt erbjudande på en ny platt-TV. Det helt unika med MyDemand.se är att det är du som styr och att leverantörerna och butikerna får jobba för dig, inte tvärtom."


Den andra kampanjen jag ska testa är produkter från Ellen.

Tidigare har jag fått testa kattmat, kexchoklad, halstabletter m.m.

Som Buzzador får jag testa på nya produkter helt gratis, det ända jag behöver göra är att skriva vad JAG tycker och på så sätt kan jag påverka nya produkter. Bli en Buzzador du med :)



Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som Buzzador är Hammarstedt):
http://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=Hammarstedt

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
http://www.buzzador.com?refstr=Hammarstedt&lang=dk

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0