Shopping!

Idag har det varit en lång dag. jag skulle gått upp vid 06.00 idag men istället så vaknade jag vid 08.10 av att jacob i min projektgrupp ringer o frågar var jag är. Jag rusar nerupp till skolan och sen efter att vi fått koll på hur kameran funkar drar vi ner till stan för att börja filma vårat skolarbete, 1 min film som ska innerhålla ett möte.
 så vi står och håller på att frysa ihjäl halva dan o till slut vid typ 16 nått så drar vi till Bluescreen studion och filmar det sista.. hoppas jag att det va iaf -_____-"


Mitt under allt detta fick jag ett SMS! från posten som sa att jag har ett paket från H&M att hämta ut så dit rusar jag så fort jag kommer ifrån skolarbetet. jag har just provat allt nu, det sitter perfekt. dock så kommer inte mina byxor förens i mitten utav Maj, pga att de avbeställde min beställning i feb någongång bara för att jag inte kan betala med faktura(är inte skriven här i Eksjö) så för några veckor sen så beställde jag om allt när jag jag fick höra det.


image150

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0