Grilla

Såg på national tresur 2 igår. den va jättebra för att vara en uppföljare;D spännande och så mycket smarta prylar.
älskar att se sånt^^ 5 av 5 i betyg:)


Idag var det redovisning utav vårat senaste skolprojekt. äfteråt gick jag med Tjim och hans klasskompisar till Tico Tico för att äta kyckling tallrik, det va gott^^


när jag kom hem så däckade jag i sängen och sov tills kl 17 då Tjiim kom hem igen. så kom jag på att mina klasskompisar skulle grilla och spela brännboll vid 4 så jag kutade upp till sjöängen och hände där till typ 20.00.
Vi hade jätteskoj:) dock hade jag inget att grilla men Martin räddade kvällen genom att bjuda på lite mat!^_^
hoppas att det blir många fler grillkvällar.
Sebbe spelar lilla snigel, eller han försöker iaf:P

dennis kunde inte sluta  leka med elden. vi hittade lite som blev över från majbrasan;P






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0