Våldtäkt

Jag blev glad när jag läste denna artikeln om alla som demostrerar för sofie.

Jag är ifrån Jönköping och det är så jävla läskigt att gå själv där och åka buss hem själv. jag undviker de så mycket jag kan, jönköping är inte säkert för kvinor längre. jag känner mig mer säker att gå runt själv o sthlm än att gå runt i jönköping.

"Idag på Alla Hjärtans Dag, lägger vi ut 51 pappershjärtan på Lundströms plats. De representerar antalet anmälda våldtäkter i Jönköpings kommun förra året, både fullbordade och försök. 22 av anmäl- ningarna avser barn och ungdomar under 18 år. Sedan 2007 har antalet anmälda våldtäkter ökat med 16 %. "

Jag hoppas att åtalet för gärningsmannen mot sofie sätts dit och alla som är lika dana som honom får dödsstraff. varför ska det finnas folk som gör skada mot andra och utsätter andra för en rädsla!
jag bara hatar svaga män (och kvinnor) som våldtar och misshandlar sina partners eller en främling!

sådär, nu har jag fått skriva av mig lite, det är kanske inte bra skrivet men det är iaf de jag tänker på just nu >_<



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0