Mad hatter

För er som inte redan vet så kommer Alice i underlandet att göras till spelfilm och bokem den står ingen mindre än Tim Burton. det har cirkulerat bilder på karaktärerna bland olika bloggar, bl.a. denna...



Satt nyss och läste på ett forum där flera kända consept artist hållet till. Jag fann där en kille som jobbade med just Alice i underlandet och tänkte därför dela med mig utav de jag hittade.





Visst är de häftiga?! jag vill också kunna måla sånt där. vill ha en ny ritbräda så jag kan sitta hemma och måla.



UPPDATERING:

Hittade två bilder till....





Kommentarer
Postat av: smäm

can't wait for that!

2009-07-16 @ 12:51:54
URL: http://smam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0