En dag på drottningholm


Idag hade jag, Tjim och Lakrits en utflykt till Drottningsholm, där gick vi runt i trädgården och det var riktigt höstigt väder. det blåste o duggregnade och träden börjar bli gula. vi gick upp till Kina slott o fikade på ett ställe precis jämnte(bevid för er som inte vet va jämnte betyder). Jag åt en jättegod voffla och en ostmacka, lätte den bästa vofflan på evigheter(!) Där efter mötte vi upp med Tjims pappa, han ville också ha vofflor. så vi satt o fikade o pratade om hur hemskt ryssland är. Senare åkte vi ut till Bromma för att träffa Tjims lillasyster. Vi spenderade en liten stund hemma hos dem o spelade lite Barn Geni(eller va de heter). jag failade kanske hårt, o lillsyrran vann stort(fick hjälp utav pappan).

Nu har jag o älsklingen spelat Team fortress i någon timme <3 har ni testat de någongång? jag är inget stor fan utav FSP men TF är svinkul. jag har nog spelat dubbelt så många timmar än vad älskling har gjort >_<

Ska nog spela lite Stepmania snart, nörd som jag är:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0