U n c h a r t e d D r a k e ' s F o r t u n e

Idag har jag och älsklingen haft en slö dag, vi har spelat tv spel och bakat kladdkaka. det är så en dag ska bara på en helg^^ fast jag är riktigt sugen på att festa, de va länge sedan. har inte råd till dricka så det känns ganska meningslöst även om det är kul att bara umgås med folk.


Som sagt, vi spelade idag. Eller killen har spelat och jag har kollat på. Uncharted: Drake's Fortune har jag kollat på. Jag hade typ ingen aning om va de va för slags spel när vi började spela. Det va himla roligt faktist, lite blandning utav Tomb raider och nått skjutar spel, typ Gears of wars. om någon vecka kommer uppförljaren Uncherted 2. kolla in trailer. du kanske fastnar du också;D




Kommentarer
Postat av: sofiabergdén .

Åh, vilken fin blogg du har :) kram

2009-10-11 @ 19:56:17
URL: http://bergden.blogg.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Det är inget val jag har gjort, det har bara blivit så eftersom jag inte har något annat papper.

2009-10-11 @ 22:16:09
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: sofiabergdén .

Svar: Ingen orsak :D Så. du är 3d-animerare :D fan vad häftigt.. gör du såhär egna spel och sånt då? :)

Min bonuspappa jobbade som tvspelsanimerare, eller vad man nu kallar det :) På (Sofe?) kommer aldrig ihåg namnet.. men han har iaf gjort en del tv-spel.. och hans jobbarkompis har varit med och animerat - Myggan, om du vet vad det är för program :D coolt är det :D

hehe



kram

2009-10-11 @ 23:47:04
URL: http://bergden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0