handlade julklappar...

...till mig själv idag, jag har redan köpt till alla men tänkte se om jag hittade något mer, dock blev det bara saker till mig själv och Tjim ^^,

köpte en nässesär för jag har ingen egen, brukar alltid lägga mina saker i Tjims när vi åker någonstans. men det gick inte denna gången för nu skulle vi åt olika håll :( så det blev denna rosa fina med Hello Kitty på.

image57
Köpte även ett busigt örngott till mig och min söta kille ^^,

Ena sidan
image58
Och på andra sidan :P
image59
;-P
Så sammanlagt blev det 1 Örngott, 1 skohorn, 1 nässesär, 1 par tumvantar(marknadsvantar?), en penvässare till sminket och 1 pressent till, Frida, min bästa kompis :-)
Ursäkta för de dåliga bilderna, måste skaffa en kamera.. mobilkameran duger inte.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, vilket roligt örngott :D

2007-12-21 @ 21:04:53
URL: http://emmzoo.blogg.se
Postat av: svar på Emmas inlägg

ja visst va de^^ hittade det inne på Iems

2007-12-22 @ 00:30:56


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0