Redovisning

idag så hade vi redovisning i skolan, allt gick bra tills det va min grupps tur>_< vi fick felmeddelande och det gikc inte visa filmen vi hade gjort, jacob hade gjort något fel när han renderade ut de. så vi gick upp en gång till efter att några andra hade redovisat, men det funkade itne andra gången heller *pinsamt*  men tredje och sista gången vi provade efter att jacob hade fixat med ddet så funkade det äntligen, och så bra det va^^ fick bra kritik och det såg bra ut!

Tänkte lägga upp filmen här så fort jag får tag i den:)

Så nu är kursen äntligen klar, eller jag har prov imorgon som jag måste klara.. finns inget som man kan plugga på så hoppas att det inte är allt för svårt :-/

Kommentarer
Postat av: Eva

Lycka till med provet imorgon! :o))

Tack för gratulationen!!
/Eva

2007-12-14 @ 00:48:01
URL: http://blixman.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0