De söta djuren.

För någon dag sedan fick vi ännu mera yngel, har inte kunnat räka hur många det är men det är iaf  minst 30 st^___^  Det är kul att se att de överlever och att det är så många! vi lär vara tvungna att kpa ett nytt akvarie snart:)

I natt vaknade jag utav att det va blött vid fötterna, så märker jag att Lakrits har deglat ner jättemycket utav fotändan och att hon håller på att kräkas, som såklart kommer även de på sängen :/  efter de kan hon knappt andas, det låter och ser ut som hon har svårt med att få luft eller att hon har fått ngt i fel strupe som irreterar henne. det läskiga är att hon håller på så i säkert 10 min om inte längre sen lungnade hon ner sig en stund men det komm tillbaka ett fler tal gånger innan det var över helt:/
    Jag vart asrädd att det skulle hända nått illa med henne:( och djursjukhus har knappast öppet på natten, speciellt inte i lilla eksjö, så i kväll kl 19 ska vi till vetrinär och se om han kan komma fram till vad det kan vara. för det är inte första gången hon har sånna andnings problem :(
image29
Våran lilla älskling<3

Kommentarer
Postat av: Tjim

vår älskling komemr klara sig, fast hon är sjuk :(

2007-11-07 @ 16:44:45


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0