Adlibris

Nu har jag just bestält två böcker från adlibris, Prinsessas dagbok 7 och Film directing shot by shot.

Jag började läsa prinsessans dagbok serien på högstadiet och i höstas så jag att det hade kommut ut fler böcker som jag inte hade läst i samma serie, så jag fick bok 5 och 6 i julklapp och nu köpte jag 7an. försöker få tag i de andra 5 böcker som finns som jag inte har läst.

Film directing shot by shot är kurs literatur som vi va tvungna att köpa i min nuvarande kurs, Manus och berättarteknik. Hoppas jag har användning av den nu, för en annan bok jag köpte till en kurs använde vi knappt nått, så det va inte så kul att lägg pengar på en dyr bok man inte använder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0