Home sweet home

I fredags så skulle jag ha åkt hem till Jönköping, men det blåste så himmla mycket och jag va mer sugen på att festa med klassen vilket jag tillslut gjorde. på festen träffade jag sebbe från min klass och han hade tänkt åka hem han med men han kom inte så långt för när han va i nässjö, där han skulle byta tåg, så väntade han på att sitt tåg skulle komma vilket det inte gjorde utan alla tåg blev inställda så han fick dra hem till eksjö i stället. så jag är glad att jag stannade^_^ 
så igår va jag lite bakis o sov typ halva dan, gick upp vid 1, så jag orkade inte fixa med bussar o tåg för att komma hem(mycket som tydligen va inställt o så)

sitter nu och spelar wow.. ja jag har blivit lite nördig. men så kan de gå:P


hur har din helg sett ut?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0