Shopping

I fredags va det 20 års fest, min gammla barndoms vän som fyllde år, Grattis Henrik!

På lördagen blev det lite vandring i Jönköping Stad och där hittade jag massa fina saker.

Ett par Harem byxor - Indiska (Lakrits verkar gilla dom)

Ett sett med armband - Indiska

En väska där 10 kr gick till någon verksamhet i indien - Indiska

Ett par skor med fluff på insidan - Once


Innan helgen köpte jag en tröja, med texten Chooes life, från Pretty in pink


Fick även några T-shirts från min mamma som hade varit i Ullared hela fredagen, här är den jag gillade mest.

Den andra va en "idol" tröja med stjärna på.. den va fin, dock är jag inget fan av Idol. fick även en brun kjol. få se om jag kommer använda den i sommar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0