Jönköping

Igår va jag en sväng uppe i jönköping och hälsade på min bästa vän Hannes. vi gick en sväng på stan men det regnade så vi åkte till A6 för att träffa hans flickvän Emma.



Så det blev lite shopping där istället. jag köpte en ny te kula, tvål och peeling kräm från IKEA. köpte även nya skärbräden och en dushflask förvaring till dushen. kunde inte heller låta bli att köpa ett doftljus på IKEA, så nu luktar det vaniljglass i hela lägenheten :P

Jag gav hannes en liten present ifrån mig, så att han ska veta att jag alltid finns här för han. En batman nyckelring.




Kommentarer
Postat av: Fröken Vindsurfing

svar: yesbox! jadu jag vet faktiskt inte vad låten heter, frågade min bror men han sa bara att det var nån låt som va assvår att få tag i, som killen som gjort filmen fått av någon annan filmmaker eller nått.. verkade himla krångligt iaf :S men bra är den!

2008-10-03 @ 23:29:21
URL: http://enmammut.blogg.se/
Postat av: Fröken Vindsurfing

svar: aha okej, haha tack bra nu kan jag också ladda ner den :D

2008-10-04 @ 18:07:13
URL: http://enmammut.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0