Låååångdag

Jag är dödstrött, det har varit en låångt dag och ändå ska jag inte sova på ett bra tag.

Dagen började med att Tjim och jag vaknade vid halv 11. Vi tog en sväng till ICA för att hämta ut två brev. På vägen dit så gick jag till polisen för att se om de hade fått in mina nycklar, men det hade dom inte. så på ICA köpte tjim lite mossarella och tomater som vi tänkte ha till salladen sen. I mitt paket som Tjim hämtade ut åt mig var min plånbok som jag glömde i Jönköping när jag va där^_^  jag trodde att det var paket från Ellos, men jag trodde fel >_<

Vid halv 2 var det dags för Tjim att dra till stationen för att hoppa på ett tåg till STHLM, där han ska hälsa på far sin. jag drog i stället till simhallen med Elin, Robin och Markus. Efter 20 längder så cyklade jag ner på stan för att köpa en vattenfast penna, täckstift, Fiskmat, Boka tid för klippning och så hämtade jag ut mitt paket frn ellos som tydligen hade kommit idag :)

Tog även en sväng förbi Hemköp och köpte mat. Paprika, Sockerärtor och grädde. allt det lagade jag sedan till med äggnudlar.. mumsfilibabba ^___^

nu sitter jag här vid datorn..är helt slut... ska nog jobba lite mer med min Demoreel, så att den blir klar någongång

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0