Milla Jovovich gift...igen

Milla jovovich har länge varit en utav mina förebilder när det kommer till tjejer, hon är så himla vacker och rolig. När jag va liten kunde jag inte sluta kolla på Femte elementet, det va en utav mina absoluta favoritfilmer och det är den fortfarande.

Läste nyss att Milla jovovich har gift sig igen, för tredje gången. Denna gången har hon gift sig med Paul W.S. Anderson han har tex producerat och skrivit manus till Resident evil filmerna som Milla har varit med i. Deras bröllop ägderum den 22 aug 2009 i Beverly Hills, Calif.

Deras dotter som är 20 månader var deras blommsterflicka. Milla har själv designat din bröllopsklänning och hon var insperad ifrån 60-talets look.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0