PEAKTIK PÅ IKEA BILDSERVICE :D

Nu är jag hemma ifrån Älmhult.

1 vecka har gått på IKEA ICOM Bildservice :)
Det är roligt men jag tror det kan bli lite enformigt. Har lärt mig sitta i en Mac dator nu iaf:D dom är mysiga, men skulle nog inte vilja hag en utanför ett jobb.
Nu håller jag tummarna för att jag ska få sitta med lite 3D på IKEA. skulel vara jätteroligt. killarna på den avdelningen verkar roligare och det är ju faktist de som jag är utbildad i så därför vill jag ju lära mig mer inom 3D:)

men men, ska lägga in lite bilder som jag jobbar med så fort jag får, vilket lär vara i efter 1 Augusti:P

Saknar alla i eksjö:(

Kommentarer
Postat av: SurfEmma

svar: allt som allt kostar det runt 120 000... inge billigt direkt.. :P

2009-03-02 @ 17:04:56
URL: http://enmammut.blogg.se/
Postat av: SurfEmma

(men nice äre;D)

2009-03-02 @ 17:05:10
URL: http://enmammut.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0