Dreamhack Summer 2009

"Vid DHW'07 sattes det senaste världsrekordet med 10 455 datorer i nätverket." //Wikipedia

Jag ska som vanligt åka till dreamhack för att jobba som funktionär. Dreamhackbrukar ha runt 350 frivilliga funktionärer under varje event. Dreamhack hålls 2 gånger varje år i Jönköping, en gång strax innan midsommar och i slutet utav november. Dreamhack har även sen2008 börjat med mindre LAN i Skellefteå.

För alla som inte har besökt Dreamhack borde ni någong gång gör de för att bevittna hela eventet. det går inte beskriva med ord hur stort det är och hur många datorer och människor det kan vara i samma rum.

Jag har inga egna bilder på Dreamhack men jag postar en bild jag googlade fram




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0