N e w m o o n

Jag va ju som sagt i förra inlägget på premiären i natt. de va lätt värt 200 kr!

Jag säger bara en sak, har du läst boken... gå o se den! fy fan va bra den, inte ett dugg besviken(mer än på alla fjårtis tjejer som skrek hela tiden) jag tycker att New moon är den tråkigaste utav alla böcker, men filmen blev aldrig utdragen o tråkig eller nått sånt. den va bara helt underbar hela tiden, o de fick med de mesta i från boken:) det va en sak som de inte tog med i filmen som gjorde att man gillade jacob mer.. tänker inte säg vad det är.. men ni vet nog när ni ser den om ni har läst boken.

 

mitt betyg är 5 utav 5 sex pack

 

Gå o se nu!;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0