Besök

(Inte min bild, den är fram googlad)


Igår kom min storasyster till sthlm. hon och hennes vänner skulle springa halva lidingöloppet. Hon är så himla duktig, grejen hon gör kalas för halvklassikern.  Nästa lopp hon ska göra är att åka halva vasaloppet, så hon har ett tag på sig att träna. i natt så sov hon hos oss, så i morse gick vi ner på stan till Café Blå Lotus. det var riktigt varmt och skönt ute idag. men vi satte oss innomhus då det blåste kyligt. syrran bjöd oss på fikat och jag valde att äta Lotus special. på den var det Feta ost, tomat, pesto. jag valde att lägga till salami också. det smakade underbart gott och man blev jättemätt.

Nu har hon åkt tillbaka till Jönköping så jag sitter o spelar lite WoW(ja jag är nördig:P)

Kommentarer
Postat av: smäm

trevligt. har en kompis som sprang hela :>

2009-09-27 @ 18:16:16
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: smäm

thnx :)

2009-09-28 @ 20:38:57
URL: http://smam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0